Thursday, September 2, 2010

Thanks For Curing Me...


Every steps that I take
When I walk with you
It's felt so wonderful
Honestly, It's hard for me
to smile...
to breath...
When I know you're sad

I know that you will be
Far away from me
But your calm voices
Will always be here
In my memories
Even I realize that
We couldn't together yet
But I can' pretending my feeling for you
I love you...

I won't this feeling faded by the time
So I just think to tell it now
And every word that you say
about feeling, love and hope
Will always be my sweetest memories
Whenever, wherever I am...

Sincerely yours,
Detha


Yah, setelah sekian lama mencari obat, merasa menemukan, dan mencoba memakai obat itu untuk mengobati hati saya, akhirnya saya sembuh. Sembuh dari penyakit "keras" saya. Kayaknya ga perlu disebutin penyakit apa, karena yang ingin saya bagi hanyalah tentang obatnya.

Thanks so much, Tha. Thanks u so much for curing me. For healing my pain.
Dengan segala aral melintang yang menghalangi niat kamu menyembuhkan saya, tapi akhirnya ga sia-sia.
Saya sudah sembuh...

Love u so much, Tha... Terima kasih karena udah jadi penyembuh, pelindung, dan pengawas aku selama ini. Meskipun harus dijalani dengan long-distance-relationship, aku yakin kita bisa ngelaluinnya :)

I love you, Gede Surya Indrawan

No comments:

Post a Comment